Fronda - Snällår

Jag hade tänkt mig att 2009, det skulel bli det året jag skulle vara snäll, sluta hata och börja ta mer hand om mitt liv, men det har redan spruckit för min del! så fort jag ser en människa jag råkar hata så kan jag inte låta bli onda tankar, tro mig, min lärare ligger snart risigt till för mina påhopp. Nyttigheter ska jag försöka börja med också, vi får hoppas det går hem denna gång! Ska sluta emd godis och kakor från och med imorgon, plus cykla till bussen, blir säkert hur bra som helst det! sen äta mer frukt, men mackorna till frukost, ska man skippa de? Ja, jag vet inte!? Kanske börja käka morötter till frukost igen?

Nus ka jag sova tror jag, hjärtapärta sover typ redan, så jags ak väl försöka jag med, tror dock att det blir svårt för mig eftersom jag sov tidigare en timme idag! Skit också! Sov gott vänner,
jag lovar, jag ska försöka göra ett snällår av 2009, sluta döma och vara elak mot folk!
Tack och hej,
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0