Fronda - Ont

Morgon, god morgon.
Tända ljus och en svärandes älskling är vad jag just nu roar mig med. Hehe, vi har nämligen kommit på att vi kanske inte alls är lika duktiga som tennisspelarna i wiispelet. Det går inte bra för oss. Jag har tagit mig upp i lvl, men samtidigt får jag svårare motståndare och nu klarar jag inte att vinna mer. Haha! Jag får träna helt enkelt.
 Har en s¨n otrolig träningsvärk sen i fredags med boxningen hemma hos C&S. Har blivit värre än igår. Det gjorde nämligen inte ont i går morse, men sen kröp de mer och mer fram så nu kan jag knappt röra armarna!

Ska kila och städa, ses.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag brukar inte ha sån här mensvärk så det var verkligen ett slag i magen, men idag har det gått över så det är skönt =)

2009-01-18 @ 11:08:33
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Clara

svar: precis, kunde inte sagt de bättre själv! försvararna vill bråka lika mycket som de elaka kommenterarna..

2009-01-18 @ 19:14:46
URL: http://collman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0