Fronda - Onsdag

God morgon hjärtetroll, mina ögon är inte vakna än så jag ser inte riktigt om jag skiver rätt idag, vilket för jag förmodar att jag inte gör, hehe, skriver för fort och fel på tangentbordet! Sovmorgon idag igen då, kanske skola, det beror helt på om pappa kan skjutsa mig till tolvbussen idag igen, jag  läääängtar så mycket efter mindre snö så jag kan ta cyckeln upp, jag längtar faktiskt till våren! Hoppas den kommer snart, skulle vara så skönt, vårsolen, varm och skön! MysMys,

Annars ska jag snart äta frukost, vad vet jag inte riktigt ännu, men inga toast idag. Måste bli liiite nyttigare på frukostfronten. Vem vafan är nyttig frukost då? Allt verkkar ju onyttigt, jävla skit! 
Friskt luft är det ute iaf. Det är så otroligt skönt att upp och röra på sig då! Igår gjorde jag inte det, för det var snöstorm (typ) och när jag kom hem var det för mörkt, helt tråkigt!
Uscha hörrni, snart blir jag arton hela år!! Helt underbart, det är lika som min ålder på wii fit ;) Haha, hade för dålig balans, så de la på ett extra år. ( Ni som har wi fit förstår vad jag menar )





Så här såg det ut när jag kom hem igår, fullt med vit fin snö, mysigt, alldeles lagom mörkt! Det huset som är först på bilden, ja, det är vårt hus!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Debbie

Mys! Men nu ere bara halt ute :(

2009-01-21 @ 18:15:20
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

receptet är från en iForm tidning, så det stod i den. Lånade det :P

2009-01-21 @ 21:57:55
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0