Fronda - klart

Jaa, nu har jag alltså ätit, diskat, tvättat, vattnat blommorna och städat här då! Har något svårt att göra saker idag, eller inte svårt att göra, men att ha lust till att göra något är verkligen svårt just nu. Nu börjar det bli mörkt här och jag funderar på att gå ut och gå, egentligen är jag för lat för att göra det, men de skulle vara otroligt skönt när jag kommer tillbaka? Eller ska jag bara spela lite wiifit? Jaa, jag vet inte riktigt. Jag hatar att det är snö ute och jag hatar att vädret inte kan bestämma sig om de ska vara snö/sol/plask. USCHA!
Fick besked från baken idah med posten, mina fonder har gått upp, yes tänkte jag! Jag läääängtar! Det kommer att bli så bra ska ni se! Nu ska jag inte skriva mer, vi hörs sen!

Hej, så länge.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0