Fronda - Känslor

Jag grinar snart, vart jag än vänder eller ser kommer något om twilight upp. Nu står det på startsidan på blogg att tvåan kommer ut på bio den 20 november 09, det är snart. Jag kunde inte låta bli att gå in och kika, så hittade jag kläder om twilight, nyckelringar, posters, mitt hjärta brister nu. Jag vet, jag förstår att ni tycker förmodligen att jag är töntig, men jag har fallit för twilight, redan när jag läste ut första boken kunde jag inte sluta tänka på den, jag kunde inte sluta drömma om den, kunde inte sova! Det är hemskt. Jag läser fortfarande bok tre, men vågar inte riktigt komma in i den, är så otroligt rädd att bli förälskad igen. Fyfan, jag är verkligen kär i kärleken, något otroligt.

Mina känslor har hamnat på någorlunda nivår för tillfället, är dock hemma idag för att jag inte mår väl sådär jättebra. Jag visste inte att det skulle bli såhär bara; att jag dösaknar mina vänner. Uscha, vad ska jag ta vägen? Ja, jag har igen aning.

Nu ser min blogg helt cp ut, jag råkade trycka in någon knapp? Någon som kan hjälpa?

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0