Fronda - Friskis

God morgon,
detta är nog första gången i mitt liv jag kan ta ut min sovmorgon! Jag börjar halv ett idag, men jag drar in tidigare och käkar mat i skolan, är med Linda och Linda och kanske ska jag försöka hitta Anna för att fråga om jag kan jobba hemma på måndag! Jag har nämligen ingen lust till att vara i skolan 4 timmar innan jag börjar, och sen ska det dröja innan jag åker hem också?! Hur dåligt som helst!

Andriette (vilket är ett väldigt fint namn :)) sa igår att att träna ett helt år kostar nu 600 på friskis, och det är ju hur bra som helst! Bara det att jag inte riktigt har råd nu efter jul, efter alla julklappar och så, sen skulle jag ju behöva köpa mig ett fritidskort också, men det får vänta helt enkelt, allt löser väl sig, kan man hoppas!

Nu ska jag tvätta mig. äta frukost och dra iväg.
Vi hörs hörrni, btw, jag vann över mina drömmar nu imorse, så jävla stolt!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Marika

Frågestund i min blogg =)

Fråga på allt du vill inget är för svårt att svara på =)

De avslutas måndagen den 12/1 kl 12:00

svar kommer upp samma dag ! =)



Ha en fortsatt bra dga !

2009-01-10 @ 19:19:09
URL: http://acesstome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0