Fronda - Fläckar

Godmorgon, jag är så jävla trött idag. Dags för frukost snart hoppas jag, fast ändå inte. Gröt idag igen, tårkigt och jäävligt äckligt, men nyttigt och bra! Haha. annars ska jag ta bussen som går vid tolv till skolan, där ska jag ha två lektioner och sen förmodligen jobba med arbete inför imorgon. Undrar hur det kommer bli jag, hoppas på det bästa!

Jag får damp, lisa ligger just nu i sängen och skriker, förmodligen vill hon ut ocg jaga med pappa, men så kommer det inte bli. Det jag är arg på är i alla fall att hon slickar på sina tassar och så, vilket gör att det blir stora blöta fläckar i sängen, man skulle kunna tro att hon har kissat där, men så är det inte! Jag orkar inte med henne.

Vi hörs sen ni,

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Annonsera.blogg.se

Nu har vi sparkat igång våran roliga köp och sälj sida!

Kom in och fynda, eller lägg ut dina egna annonser helt gratis!

Vi syns där!

2009-01-28 @ 14:39:47
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0