Fronda - Fit

Har ju glömt att säga det, nu har jag bestämt att så fort jag fyller 18 då blir det körkort för mig! Pappa ringde och hörde om mina fonder igår, de hade inte sjunkit, eftersom jag har andra slags fonder, de kan inte sjunka bla bla bla. Men eftersom alla pengar finns kvar kommer jag att spendera de på körkort och möbler. Helt bra! Sara och pappa får köra med mig, de kommer att gå bar ska ni se!
Nu är det inte många dagar kvar, kanske två veckor? Yeeeey, frihet, ansvar?! Kunde det bli bättre?

Ska kika efter gröt nu, uscha, inte alls gott, men nu jävlar,s en igår så ska jag leva nyttigt, så är det bara! Åt visserligen två mjuka smörgåsar igår kväll, men de tror jag inte gör så mycket, jag ska ändå ut och gå idag, sen ska köra lite wiifit ;)
Det blir bra! Vi hörs sen,
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0