Fronda - 20

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, veet ens inte riktigt vad jag ska göra idag. Blir väl något roligt eller så. JAg ska i vilket fall som helst ha engelska nu om sisådär 20 minuter, men jag orkar inte gå dit. Vi ska se film tror jag, om en president som blivit anklagad för sexuella övergrepp på en unge eller något. Men med det liv jag har sitter jag är, lyssnar på musik och bara njuter av en liten ledig stund. Jag går ju trots allt till 5 idag, vilket jag inte ser fram emot, jag hatar torsdagar, usch! Önskar det kunde vara natt nu, så jag kunde få sova. Skulle vara otroligt skönt, eller ännu hellre helg, strålande!

Blev 14 intervjuer för hjärta igår, vilket innebär 35 för varje istället för 55, tänk att en intervju kan skilja på ca 300kr, det är otroligt lustigt om jag får säga det själv. Men hjärtat mitt är underbar och jag  vet att han kommer klara 15 idag :) Så duktig så!

Nu ska jag snart börja så det är väl bäst att jag går då, skoj skoj.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0