Fronda - Toast

Yesyes, nu är jag hemma, i funderandets stund på om jag ska göra toast eller inte har jag jävligt ont i magen. Det känns väl inte sisådär toppen, kanske beror på att jag och Linda drog till Waneys och käkade en liiiten bit kladdkaka med varm chocklad till. Toppen denna dag var att vi fick "soffan" :) Mysmys, tack för denna dag Linda, och tack för att du orkade vara med mej!
 Funderar och funderar, är jag trött eller ska jag testa göra toast i min nya toast-grill?
svaret kommer välan sen,
Vi hörs och ses käraste.




Det finns en anledning till alla dessa papper, det var nämligen så att hon som stod i kassan hade i för mycket chocklad och då rann det över,  jävla pucko. Hoppas påbättrning nästa gång.! 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Mizie



Kakan ser god ut! ;)

2009-02-12 @ 17:16:47
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0