Fronda - Ont

Med nio dagar kvar till min födelsedag börjar jag firandet med alvedon och havregrynsgröt, mums. Jag har ont i mitt huvud, ont i min hals och kallsvettas, inte en bra kombination, men jag vet att jag måste till skolan idag, det går inte att hindra eftersom jag redan vart borta två dagar förra veckan. Gröten, jaja, jag har fuskat massor i helgen med onyttigheter, vilket inte alls är sådär jättebra, en munk hit och dit, men så även en bulle. Haha, tur att man är så nyttig så man äter gröt på morgonen iaf? Sylten jag tar till kan ju diskuteras.

Jag hoppas jag får tillbaka provet idag, det prov jag skrev på svenskan, det gick bra och jag tror jag kunde i princip allting. Hur bra som helst, dock kanske de saknas någon poäng för full pott, ja, vad vet jag? Mer om skolan är att Lindas och mitt arbete som jag skickade till Ingvar raderade han utan att läsa, de skickade vi in innan dead line, så jag hoppas han tar på sig det, att det inte är läst ännu.

En extra puss till mitt hjärta som har otroligt ont i ryggen idag, men ändå pallrade sig iväg till jobbet i morse. Jag ska ta hand om dig när du kommer hem hjärta mitt, precis som du alltid tar hans om mig, jag älskar dig!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Hanna

Finns ingen bätrtre känsla än när man gjort bra ifrån sig på ett prov!:)

Krya på dig föresten :)

2009-02-02 @ 14:46:58
URL: http://mylifeashanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0