Fronda - Jag&Jag

Jag ska berätta om lägenheterna sen, hur läger ser ut idag och vad vi kommit fram till sen, men det måste också bli från min dator. Sitter vid pappsens igen! Jag ska jobba idag sen träffa världens bästa Victoria, som jag inte sett på flera år. Jag hoppas det blir av och massa fina bilder för den delen. Saknar henne så otroligt! För övrigt äter jag frukost, rostad limpa med kaffe, mumsens..

Aja, det är 20min kvar,

Orkar jag blåsa håret?
Näeej, tror inte det!
Tänk om det är minusgrader då, då blire istappar i håret.
och?
Jaa... Jag vet inte..
- Detta beslut är något som jag ocg jag är oense om, vi får försöka fatta ett realistiskt beslut snart. Återkommer om vilken del av mig som vann!


Btw, jag ska erkänna, jag åt chips i helgen, fyfan för mej! Höll mej en filmkväll från godis och allt, så menar jag allt, men dagen därpå blev de chips och igår ett stort glas fanta! Skärpning!!!

Godisfri dag [x] (idag ska det fan bli en!!!)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0