Fronda - Information

Jaja, jag ska inte sura mer nu, jag är glad idag!
Även om telefonerna knasade heeela dagen igår så kunde jag ändå få tag i de som har lägenheterna som vi ska titta på, för Christer lånade ut sin kontantkortstelefon som han bara tar med när han är i Kiruna med Sara! Hur bra som helst, den hade ju en annan operatör så det fungerade. Tack vare det kan vi idag klockan 4 gå och kolla på lägenheterna, spännande!


Igår blev det bara mys med Olle och Karin framför film, en film som vi dock sett, men jag hade glömt! Åt inte en godis eller något annat! Så jäkla bra av mig! Antar att jag ska fixa mobilspel åt hjärtat mitt, sen ska jag byta kattvatten!
Vi hörs,
Återkommer om lägenheterna senare idag och vilken vi gillade mest!





Godisfri dag [x]
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: andreeew

haha ingen aning alltså :P ;S

2009-02-22 @ 15:15:08
URL: http://jamieisaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0