Fronda - Hosta

Efter några dagar med kallsvettningar, hostningar, frysningar, ja allt, (ingen korrekt svenska alls?;) så är jag åtminstone uppe på fötterna nu, febern har jag fortfarande som en trogen vän sittandes på min högra axel, fast med bara runt 38 grader sen igår. Egentligen får jag skylla mig själv. Varje gång jag fryser, badar jag. Varje gång jag svettas, öppnar jag fönstret. Tror jag någonsin att jag ska bli frisk? Hur som helst åker hjärtat mitt hem imorgon, jag tänker komma med, febern ska vara borta sen är de bara halsen kvar att fightas med. Man kan ha ont i halsen och åka bort ändå, ellerhur? Dock blir det förmodligen ingen skola förrän på måndag, tråkigt men förmodligen ett måste då jag inte vill komma själv till skolan hela nästa vecka efter att ha smittat ner alla.

Här ser förjävligt ut, i flera desperata fösök att äta men misslyckas har jag inte orkat tagit ut disken och allt annat som ligger här inne, lampan fungerar inte, cilket jag inte heller gjort något åt. Idag får bli den dagen då jag kanske börjar titta igenom vadfan som egentligen gömmer sig här inne. Älskling kommer och hjälper mig sen, det vet jag!

Ni får ha det så fint, tack för att ni finns,
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: andreeew

ja lovar! de va faktiskt de :D

krya på dig :)

2009-02-05 @ 16:37:29
URL: http://jamieisaten.blogg.se/
Postat av: Izza

vi har studiedag på måndag:)

2009-02-06 @ 15:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0