Fronda - Fan

Jag ska försöka uppdatera lite oftare nu, men precis som ni redan vet uppdaterar jag inte då jag inte har tid, ganska logiskt. Men eftersom jag hatar att läsa bloggar som aldrig gör en update eller ännu värre, när de gör en - kanske två om dagen och skitlånga inlägg. Då känns det inte som om man fattat grejen, vem orkar läsa? inte jag iaf, jag känner några som skriver såna inlägg och jag läser aldrig klart de. Onödigt snack i bloggarna bara, sånt ingen vill läsa.

Hur som helst är jag jävligt arg, jag har mens och skitont. Nu blir de lite plugg sen ska jag tydligen laga mat också. dra åt helvete med det. Uscha,
Vi kasnke hörs sen.


Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Mattias, KAKHUSET

Vilken nuttipluttig hund :)

Hälsningar ifrån KAKHUSET!

2009-02-10 @ 17:24:33
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Sandra Tjulin

aaaw söt bild :)



åååh, kolla så sött! : http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/the-notebook-mtv-best-kiss-award.html#comment

2009-02-10 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0