Fronda - Bussen

Jajaja,
Nu har jag ytterst lite, men ändå tid till att skriva!

I helgen kollade jag och Jörgen på 3 lägenheter i Forsbacka, varav två var intressanta, de såg nämligen precis likadana ut bara att den ena hade balkong och den andra uteplats! Vi bestämde oss för att köa på den med uteplats eftersom ingen annan stod i den kön. Vi är nu erbjuden att skriva kontrakt med gavlegårdarna idag halv två, vilket vi ska åka och göra, och går allt som det ska, så ska lägenheten snart vara vår. Men jag tänker inte säga till 100% för man vet faktiskt aldrig. Något kan hända, ska inte hoppas för mycket!

Annars har vi nött ut ikea-kataloger för att kolla vad vi ska ha för inredning! Soffa och säng behöver vi, men även lite annat, som tallrikar och såna småsaker! Yesyes, nu ska jag borsta tänderna, sen ska jag gå till bussen.
Vi hörs snart!


Jag hade roligt på stationen innan vi skulle hem i söndags.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0