Fronda - Arton

Hörrni, jag har lite panik, jag fyller snart år och jag kan inte sluta tänka på det. Om hela två dagar, på onsdag, ja då har jag uppnått den ålder då allt jag gör, är mitt eget fel. Det är meningen att jag ska vara vuxen då, är det inte konstigt?
Imorgon fyller Amanda i min klass år, hon är förmodligen någon som säkert längtar ännu mer än vad jag gör idag, eftersom imorgon, ja, de är ju fan imorgon?
Aja, grattis Amanda i alla fall.

Hur jag ska spendera min födesedag, hmm, precis som alltid, sitta hemma, vänta på att mina syskon kommer, äta jätte-mindregod tårta och somna med ett leende på läpparna, att veta att jag har världens bästa familj. Det finns alltså inte mer att göra en onsdag, men till helgen, då blir det fest hos Sara och Christer, sen ska vi ut på krogen, spännande.
Känns bara konstigt att jag lämnar alla som fyller sent bakom mig liksom, "nej just ja, du är inte 18 än"
Jag svamlar....
Jag vet..
det är bara tankar just nu...
Kanske bore lägga av?.....
Vi hörs.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0