Fronda - Skitlucka

Ingenting kan beskriva i ord hur mycket skit det finns i lucka tio. Lucka nio var värdelös, lucka tio, värdelösast, hur mycket tårar kan man göra sig av med, hur mycket kan huvudet sprängas, hur mycket orklösthet kan finnas i en, hur mycket ilska och frustartion kan finnas i en? Jag vill inte gnälla, men kan inte annat nu. Allt är fel, så jävla fel. Huvudet värker av all ilska och orklöshet och vad det nu är... Jag älskar vinter, men hatar detta, det vintern för med sig varje år.

Jag önskar att jag hade någon, någon som bara ville prata och lyssna och dela problem. Jag vet att jag har det, jag vet att ni finns, jag älskar er vänner. Jag önskar ibland att jag var lite som er, underbara.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0