Fronda - SKITbuss

Ohhhhhh, reeeedaaaan freeeeedaaaaag?
Jävla fittansikte som körde bussen hem idag.. klockan 3 åkte jag, 5 var jag hemma. Först åkte han för tidigt, så de ringde någon på xtrafik och sa till han, för han hade ju missat massa folk, då åkte han tillbaka, en kvarts försening. Väl i valbo fick han för sig att köra in på valbo köpstads busshållsplats och vända, trotts att han ens inte skulle dit. Där blev vi fast... Han körde nämligen på refug(heter det så) och försöke backa ur den. han körde felm körfält och allt.

Ojoj, jag orkar inte förklara. Men det slutade med att jag ringde polisen och frågade om de kunde kolla om han var nykter oich fick vänta en timme ute på att carro skulle hämta mig.. Uscha!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0