Fronda - Lucka 9

Fan va lättretlig jag är. Jag är arg på folk stup i ett, jag bli sårad lättare än vanligt och tar åt mig av allt. Jag är less, trött, slut. Jag finner ingen ork, till något faktiskt. Jag hatar kapitlet jag är på i ljudet av ditt hjärta, jag hatar jacob, jag ogillar många och är irriterad på de andra. Jag vill ha musik, vill höra något bra, plugga körkort och ha en skön julkänsla. Jag har för mycket krav, vilket gör att jag mår dåligt. Hade jag inte haft för mycket krav och begär hade jag vart glad, för då hade jag ju haft allt jag behövde. Men jag vill ha mer, mer och mer.
Jag kan inte få allt, därför är jag arg, ledsen, besviken.
 Allt är inte som jag vill att det ska vara, jävla skit.

Lucka nio är en skitlucka...
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0