Fronda - Alexandra

Det tog mig tre år att förstå, men orden "bättre sent än aldrig" stämmer så väl in på den här situationen. Jag och Alexandra, det känns verkligen bra. Som om vi förstår varandra och jag verkligen tycker det är så roligt att vara med henne. Allt känns så lätt, inte konstgjort, utan verkligt och ärligt. Alexandra är en vän jag kan lita på, det vet jag. Alexandra är en bra vän, en bästa vän.

Idag har vi bakat pepparkakor och lyssnat på julmusik, myspys. Sen kom Martin hit och skulle hämta henne, men blev fast framför bonde söker fru. Så mys att dom var här. :)


Jag och Alexandra gjorde ett varsitt hjärta till Jörgen. Tro det eller ej, men hon gjorde det med namn och allt på;)


Jag gjorde stjärnor till oss :)


Snöööö, älskade snö :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Alexandra

MASSA MASSA MASSA KÄRLEK TILL DIG <3

2010-01-01 @ 12:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0