Fronda - Städar


Innan jag lägger upp bilderna från min påbörjade städning kommer en bild på Wenja som tog sig en tupplur igår kväll. De som sett wenja vet att hon kan ha lite konstiga liggställningar för sig, men det här slår allt. !!


Yeyäs.
Jag har ju som sagt börjat att fredagsstäda idag, ensam hemma med Wenja, sjuk och har tråkigt, vad gör man? Jo, man torkar varenda hylla man hittar inomhus och sen duschar man av toamattan så den blir ren och hänger ut. Det blir fin, och skillnad, ja, självklart!



Vår expedithylla, jag personligen älskar de hyllorna och önskar att vi gjorde lite förändrigar i vår, dels att köpa boxar som man sätter in, istället för de korgar vi har på näst nedersta våningen, sen även en ny lampa från IKEA, de, gröna "bollen" av anledning att när vi köpte vår fanns bara en modell och den var matt, nu har det kommit en ny som liksom speglar av sig i hyllan, det blir blad liksom. SKITSNYGGT!


TVhyllan! Mer finns väl inte att tillägga.



Yes, då är det bara köket och hallen kvar. Ses
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0