Fronda - Update

Jag vet att jag verkligen inte updaterat bra här på bloggen under en viss tid. Men, jag har ingenting att gnälla på och inte heller något att göra om dagarna, så därför ingenting att skriva om.
Men, igen, ni kan alltid få en update:

Vänner: Läggs det alltid för lite tid till. önskar att ni bodde granne med mig så jag fick träffa er OFTA! kom och t en fika hos mig nån gång :(.....
Skola: Om n vecka är det dags, fy och uscha. Men jag ska satsa allt!
Hälsa: Jag har testat att försöka gå 10.000 steg om dagen nu! hoppas det får mig att bli pigg och må bra.
Relation: Alltid på topp, vi umgås mindre nu när jobbet är igång, men, det finns alltid kvällar! :) Toppen!

Vi hörs,

Jag hittade ingen ny bld förutom en på mig själv. Ska smygfota och lägga ut bilderpå hjärta snart ;)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0