Fronda - Skola

Hemma från första skoldagen, jippi.. Jäääätttekuuuul! Jag orkar egentligen inte tänka på skolan, vill bara strunta i den, men jag vet hur viktigt det är, speciellt eftersom det här är sista året. SISTA! vad gäller skolan hade jag gärna bytt Individuella valet idag också kom jag på, jag hade gärna gjort det om inte APU:n satte sina käppar i hjulet. Läser jag något ämne som är i huset (där vi lagar maten) så behöver vi inte läsa individuella under APU-period, men jag vill läsa Webdesign, alltså är jag körd.
 Jag ska (förhoppningsvis) ha APU här hemma i vår lilla butik i Forsbacka och att åka in till skolan två dar eller va det är i veckan för att plugga, ja, det tar både tid och ork. Speciellt med dessa busstider, hade jag körkort hade de vart en annan sak.

skit.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0