Fronda - Nagellack

Jag har nu ny färg på mina naglar, blåa. Egentligen vet jag inte om det är min färg, men för att veta lär man ju testa, så jag köpte den. Köpte även en lila, eftersom det var specialpris ifall man köpte två. Men jag tror att jag fastnat i min rosa nu, därför tycker jag nog inte att blått passar, aja, det är bara naglar! Måste ändå ta bort imorgon ifall vi har lektion i köket. Efter det åker rosa på igen ;) Toppen!

Stan med mina flickor idag, Linda & Linda, dock en Andri mindre! Tråkigt, men så kan det vara ibland. vi kikade runt på lite affärer och jag visade även Linda vart hon kunde hitta en ryggkliare, toppen!


Toppen, toppen toppen. Ni är bäst, <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: andreeew

saknade er med- skjutsen hem hann man ju inte hellerr med! ><

2009-08-27 @ 15:40:08
URL: http://jamieisaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0