Fronda - Lillgammal

Jag tror att jag är lite av en lillgammal person. Jobbigt, jaa det kan man säga. Det är svårt att vara med vänner för man vet inte riktigt vad man ska göra, medan de vill festa och gå på krogen eller shoppa dricker jag hellre the och sitter i soffan eller ute i skuggan. Jag är besatt av städning och är jag ensam hemma bakar jag gärna. Detta gör att jag trivs bäst med de som är äldre än mig, vi har mer gemensamt. Vi har mer att prata om och jag känner att jag verkligen kan vara mig själv. Det är fruktansvärt svårt att bara sitta ner i tystnad med någon som är lika gammal som mig, hur bra vänner vi än är.
 Det är nog mest för att vi egentligen inte har så mycket att prata om eftersom vi inte har så mycket gemensamt. Jag önskar att jag kunde vara liten och inte lillgammal. skit!

Nej, nu ska jag baka ut mina bullar och kanske bjuda Karin, Olle och Tilde på fika :)

jag vill bara passa på att gratta SötLinda som fyllt 19år den sista, jag saknar dej, jag saknar er, ses på onsdag :)!!<<33

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0