Fronda - Bilder

I skrivandes stund står lasagnen i ugnen och Jörgen cyklar till söderfors för att köpa creme fraich så vi kan göra god mat tills i kväll. Det kommer bli toppen! För er som inte vet så är vi hemma hundvakt i helgen, medans mamma, pappa och Martin är och tittar på Therese och Frodes lilla flicka! Så vi har heeela (nästan) helgen för oss själva, toppen.
 Eventuellt att Sara kommer imorgon också, yes! Hoppas på det ;)!

Här kommer bilder jag lovade för en vecka sen, skäms gör jag!


Min valfria måltid jag lagade till i skolan, allt enligt vad man ska äta till frukost enligt RDI. Jag läser  nämligen en kurs som heter dietik nu. havregrynsgröt med hallonsylt, ett glas egenpressad apelsinjuice, två hårdbrödskivor med brännvinsonst och paprika och ett äpple.


jag gjorde det med vatten på asfalt, bilden är otroligt snygg på telefonen :)


Kolla vad vackert utanför huset, rosa himmel, skulle önska mig det varje kväll:)


En av mina blommor i fönstret har slagit ut :)


Robert Ashberg och Gert Fylking, ystad- haparanda


Hjärta läste bok på tåget hem :)


Hemma hos Jörgens pappa :)


Och hemma hos hans mamma :)


Så glad han ser ut då? :)


Viktor på lilla huset, älskling och max vid ... ja den andra grejen


Dom bästa :)


Haha, mina :)<3


<3 er ;)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0