Fronda - Dagen

Halloj, ännu en varm dag! Det för både gott och ont med sig. Min första tanke var att jobba idag, mindre bra dock att jag inte kunde jobba. Men men nu är det som det är och jag fick i alla fall tid till att plugga till provet imorgon istället. Ett plus att jag även träffade Emma också :) Igen, nu känns det verkligen som att det finns en chans att få upp kontakten igen, som förr. Jag verkligen hoppas, man ska vara rädd om sina gamla vänner, så är det bara.

Yesyes,
Nu är det inte alls långt kvar till vi flyttar, inte heller tills Jörgen fyller år. Det kommer bli toppen. Födelsedag och inflytt på samma dag, dock kan det hända att det dröjer innan vi får våra nycklar, jag är arg, men den historien är för lång för att dra här, så det får vänta.
 I alla fall, ska bli så skönt, för när vi flyttar ska jag seriöst börja leva nyttigt, inte springa på godistajm var och varannan vecka. Då blir det verkligen aktuellt med långa promenader varje dag också, eftersom vi har en aktiv hund boendes i en lägenhet, då är det väldigt viktigt.
Så jaa, önska mig lycka till, än en gång ;)

Nu ska jag bara vänta in Emma och se om hon kanske har lust att ut och gå eller träffas mer idag, får se, jag har skavsår också, men hoppas vi hinner ses innan hon lämnar lövåsen.

GRATTIIS LINDA;D
Fick just SMS om att hon klarar körkortet, fan va bra du är!!!
Grattis,


Sara var på besök hos oss igår, så vi bestämde oss för att grilla :) Årets första grillning muuuuums.


Mamma har köpt nya tallrikar, så otroligt snygga. Dock är de från Hedemora så hon kunde inte tänka sig att sälja de till mig, inte ens för dubbelt pris. (kvisten på tallriken är röd, men jag har kommit i någon form av fas i livet där svartvita bilder är favoriter)






Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0