Fronda - Mardröm

En säker anledning till att jag mår otroligt dåligt den här morgonen är mardrömmen jag hade imorse. Mina drömmar är svåra att komma ihåg, jag minns bara vissa bilder och kan med aldrig få ihop reste oftast, så var det imorse också. Innan jag drömde det hemska minns jag ett duschdrapperi, inget mer...
Men sen, när jag skulle städa ute i ett hus vi har på gården hittade jag en typ ja, en silvrig box, för att förmedla strleken kan jag säga att det kanske gick i 20 liter i den. När jag knuffade boxen framåt ramlade massa kött ur den och jag vet inte hur det gick till, men jag visste redan när jag såg det att det var vår gamla hund Zika. Så otroligt dåligt mådde jag, jag hade ju ätit henna, utan att ens känna skillnad på annat kött och hennes. Fyfan alltså.

Jag tror, med all säkerhet att jag drömde den här drömmen för att igår var en dag som jag spenderade mycket tankar till Saga, en hund jag var tvungen att sälja för några veckor sen. Jag mår otroligt dåligt över det och därför drömmer såna konstiga drömmar om tidigare hundar. Uscha,
kom aldrig tillbaka dumma dröm.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0