Fronda - Emma

Ska precis till att slå upp Vecko Revyn här i skolan. Egentlgen kan jag inte riktigt förstå varför jag alltid köper hem tidningar, de finns ju här i skolan, precis alla jag läser. Cosmopolitan, Solo och VR. Varje månad köper jag minst 3 tidningar, till ingen nytta. Idag börjar jag tex om en halvtimme, jag har ju tid på mig att läsa VR nu,
Men såklart, att läsa i badet eller i sängen är klart bättre än att sitta i skolan och bläddra.

Träffade en gammal vän på bussen idag, Emma. Känns så otroligt bra att även fast man känt varandra sen man gick 6-års och egentligen inte träffats på flera år så kommer man ändå överens. Jag kan prata med henne som om vi alltid känt varandra, och det tror jag är för att man vet hur personen är i grund och botten. Det är lika med moa, evelina och andra emma. Fungerar lika bra, men är det någon man känner sen två år tillbaka bara så blir det plötsligt bara ett samtal på ytan. Aja, nu ska jag sluta snacka, roligt att se dig igen Emma! :)


Hoppas vi ses mer ;)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag kände precis samma. Och självklart ska vi ses mer framöver. På tok för länge sedan nu :)

2009-04-16 @ 18:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0