Fronda Klick klick bom

Vaknade jag just eller sov jag ens? Jag fattar ingenting, för plötsligt ringer sonkofonen (något jag fått från vintergatan sen jag var yngre(en telefon alltså). Det är Olle som har något på hjärtat, han har visst hört ryktet att jag vill ha tag på saker tills jag ska flytta. Han hade ett kanonerbjudande på teflongrytor och sånt, 7 delar 700kr, i vanliga fall var det runt 2500, plus frakt och massa sånt. Tackade ja till de, då jag sett det tidigare och tänkt köpa det då, men.. Då hade mamma slarvat bort vår lapp. Alldeles passande att du ringde mig kära bror min. ^^,
 Andra gången det hände (Det med vaknande eller sovande), var när någon kom in i mitt rum och sa att det var mat, jag bara klev upp och gick och satt mig och åt, kände mig varken trött eller pigg, nu minns jag ens inte vem som kom in. Kanske är man sovandes vaken i dessa tillstånd, eller så sover man bara inte tillräckligt djupt?

tio i nio läste jag på expressen att vår jord skulle gå under om då tio minuter. Vafan tänkte jag, jag hörde något tidigare om de på radion i morse, att vissa var rädd för det, så de skulle göra ett expriment någonstans i världen. experter tror att jorden ska gå under PGA detta, at det ska bli ett svart hål. Jag bläddrade ner fort som fan (för som ni kanske vet är jag rädd för allt sånt där, med sjukdomar och död och sånt) sen började jag bli orolig. Satte mig ner och gjorde läxorna, men kollade oroande klockan varje minut. Det var väldigt oroligt sådär 08.58 och så, men när klockan slog nio, ja.. Då levde jag? jag lever nu med? Så känns det i alla fall, och jag hoppas ju att jag fortsätter med det!

Blev inget Sandviken idag med, de verkar som någon inte har viljan att jags ka åka dit. Idag hade jag nmligen bara en lektion att vara på, och det var engelska på morgongen, sen hade vi lunch, efter de gjorde jag lite läxa med EmmaPemma, då var klockan 12, så jag tog bussen hem, jag hade ju ingen lust att stanna kvar och åka till sandviken för att sedan åka hem flera timmar senare, de har varken de tid med eller jag. Så jaa, de får bli nösta vecka, och då jävlar, jaa.. Då ska de fan bli av!

Jag älskar Jörgen väldigt mycket, är tacksam för allt han ger mig, så som kärlek, tillit, tröst och allt. Jaa, vad som än är så finns han här för mig, lyssnar på allt de tråkiga som jag har att säga varje dag. Varje dag gör han det, med ett underbart leende på läpparna. Blir något jobbigt eller drygt så märker man genast de, för då biter han så gulligt underläppan, lite frustrerande sådär då :)
 Jag saknar din närhet pojke lilla, imorgon, imorgon, imorgon.
Jag älskar dej, toker


Hjärta hatar den bilden, men tyvärr baby, jag älskar den, <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0