Fronda Vissla för mig

Tror du att man blir lycklig, för att man haft en bra uppväxt?
 Tror du att man blir lycklig, för att man gör bra ifrån sig?
Tror du att man är lycklig, bara för att man visar det?
Vet du, jag tror inte på något av det. Jag är lyckligt lottad, som lever, som har världens underbaraste pojkvän, som får bo hemma hos mamma och pappa, som har vänner, som får utbildning och som har tillgång till frihet. Ibland känner jag mig långt ifrån lycklig och idag så beror allt på pappa. Jag är inte glad för hur du beter dig pappa, jag är inte glad för de du gjort för mig under alla dessa år, jag är inte glad för hur du ser på saker, men jag har lärt mig nu, Det är du pappa, jag måste acceptera det och leva med det, vare sig jag vill det eller inte. Du ser ner på mig, medans jag hela tiden försöker att fina din rätta nivå, hur orkar jag med dig? Du lever, precis som jag! Tänk på det, jag fins också, pappa.

En ros, den vill jag ge Maja idag.
 Maja är invandrare, kommer från Polen om jag inte minns fel? Satt en dag på bussen då ett par tjejer satt bakom henne och en kille framför. Då de trodde Maja lyssnade på musik sa killen att han tyckte hon var snygg. Tjejerna bakom svarade med att han inte kunde tycka om henne för att hon var invandrare OSV. detta resulterade i att Maja vände sig om och sa "Jag är människa, precis som ni. jag har samma behov som er och lever som er" Så starkt av dig tjejen. Maja berättade att detta händer ibland, men hon inte vågar säga något då, men just den här gången gjorde hon det! Jag är stolt över dej. Det ska du veta :)

Imorgon drar jag in till skolan tidigare, och det för att göra lite läxor som måste hinnas med. Psykologi, där jag ska skriva om mitt tidgaste barndomsminne, och varför jag tror jag minns det tydligast. Sen ska jag läsa igenom om brott och vittnesmål, vilket vi senare under lektione ska diskutera. Yes, jippie, roligt. Jaja, vad som helst, bara jag slipper matte nu ett tag. Visst är matte skoj, verkar inte vara sådär jättesvårt heller, men vi får se.
Nu ska jag nog kila iväg, jag tror jag ska lägga mig i babdet, sen ska jag ringa min sötnos och kolla hur han har det där borta. Hoppas han sakanr mej så mycket att han kommer hit ;) Men de tror jag nog inte blir av, eller vet.....
Yes, jag önskar väl er lycka till med er lycka.
Lycka till,

Jag skanar ihjäl mej, längtan efter dej är otrolig, <3


Näeeej, vi är normala, ellerhur Fia :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Men jävla unge!Vilken HEMSK bild!! jag kräver censuuuuur heheh...Jomen visst, vi är supernormala :Å

2008-09-02 @ 23:12:16
Postat av: Hanna

Haha nej då Fia :) Den ska inte censueraras inte :D Den är så snygg så ;)

2008-09-03 @ 06:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0