Fronda

hej och välkommen till en ny och kanske mer spännande blogg.
 Jag har förövrigt suttit hela dagen för att fixa till med header och bakgrundsbilder på bloggen, ändrat och återigen ändrat! Men fortfarande kan jag inte riktigt känna att jag är nöjd, jag ska sätta aningen mer färg på tillvaron och pyssla mera i photoshop, det som är nu, jaa, de är bara något tillfälligt.
 Jag lär mig åtminstone mer och mer, tro mig, det är hur kul som helst att trolla med photoshop och bloggdesign!
Imorgon är de skoldags för min del, igen måste jag ju säga! Jag är ganska trött på skola och behöva gå upp tidigt, men samtidigt är de skönt att ha något att göra. Alla dessa sovmornar, utrota de, i alla fall så länge jag bor i Kågbo!

Emma Karlsson, du vet att jag finns här för dig med, även om vi inte står varandra lika nära så ska du veta att du betyder otroligt mycket för mig, lika nu som förr sötunge, jag finns här.

precis vart ut med Wenja och Saga såklart,  vart 45 min idag, tunga och trpkiga steg, men de måste göras plus att det börjar bli kallt ute, men men, vad spelar det för roll?

 

  
      HANNA SKOGSBERG HANNA SKOGEBERG HANNA SKOGSBERG
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: elin

åhh jag vill oxå göra om min blogg!!

de blev ju jätte fint hanna :)

men jag fattar ingenting om photoshop :/ :p

2008-09-17 @ 21:17:47
URL: http://elinohlander.blogg.se/
Postat av: bitte

trevlig blogg

2008-09-17 @ 22:23:37
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: martin skogsberg

det blev ju jätte snyggt lust att göra en hemsida till mig

2008-09-17 @ 23:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0