Fronda hej håååå

Yes, dagarna rullar på, nu är jag här igen. Ramsey, är de den jag är nu för tiden?
 Dagen var lång, men ändå rolig igår, den började lite sådär pissigt som dagarna brukar göra, men sen så ;) allt går ju, bara man vill. Så kom Emma upp till oss i köket, jäääättebra måste jag påstå ;)
 
Saknat sjukalinda bara :( Kommet tillbaka idag! helt toppen,
Nu är jag tillbaka här igen, så kommer mer inlägg senare idag!
Ha de typ jättebra!

 
Gordon Ramsey,  ja vad mer ska jag säga?


Andri ladda upp bild på oss på bdb, nog för att hela jag är ihoptryckt, men ändå, de var en rolig "ononon" time så att säga!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: andreeew

hahaa kan du ge dej på ;D

"botton"

2008-09-19 @ 16:11:43
URL: http://jamieisaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0