Fronda fjortis

Jag är ensam, sjuk, tråkig och totalt lustfylld till att ut och springa, men jag vet ju att jag är sjuk och de skulle inte passa sig om jag gjorde det! Men jag får vänta, sen ska här tränas. Den 25, så skaffar vi kort på friskis & svettis, och då blire träna med Emma & Linda. Yey, roligt. Då drar vi igång flickor.

 Baby har åkt hem. han ska till arbetsförmedlingen imorgon, tror de var det iaf. Så nu är jag totalt ensam, tråkigt tråkigt. Tycker jag iaf, speciellt eftersom de som vart igår inte vart sådär jättebra, eller nu är de bra, men tankarna spökar fortfarande. Allt ordnar sig, alltid.
 Jag har faktiskt inte mer att tillägga,
eller jo.
Imorgon, så SKA jag fan pallra mig till sandviken och hälsa på ;) Skoj. Hoppas de var imorgon jag slutar tidigt då. 
 
Hade vackert!

Älskar dej, min egna sötnos.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0