Fronda Favete

Jaa, då sitter jag här, försöker känna känslan av att ha brillorna på mig. De är svårt att låta bli att tänka på dom :O Att hela tiden känna att man har något framför ögonen. Ojojoj, men jag ångrar inget par av de jag köpte.
 träffade Jenny idag, den första som såg mig med glasögonen på. Kändes roligt, och jobbigt på samma gång.
Med Jenny var det sådär, fick höra Jennys och davids skriv på varran, inte så strålande. Hade de inte vart för att Jenny var i stan hade jag dragit till sandviken för att säga hej. Men, de får bli en annan dag det! . .

Jaejae, nu ska jag bjuda på en bild av mig själv, och sen så ska jag förmodligen se mej is pegeln hela dagen för att intala mej att jag inte ser så jävla konstig ut för att jag har glasögon på mej. Svårt att första, svårt att tycka de är fint :O
 Hade,


 


Visst är jag rolig,? Bilddagboken i bakgrunden xD

Hanna Skogsberg Älskar Jörgen Jonsson,
KÄRLEK
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0