Fronda ett positivt budksap

Just nu känner jag mig utanför här hemma, som om jag inte tillhör mamma pappa och Martin. De äter kvällsmat utan mig och spna saker, vi pratar ens inte, fast än mamma gör sina tappra försök. Jag änner mig inte hemma på någon fläck, snart ska jag ut härifrån. Så fort jag kan, så lämnar jag det här livet och flyttar till något eget. Nu går det inte mera, jag vill flytta, det är bäst så.

Ska snart till skloan, gissa om jag är trött, tror jag slutar relativt tidigt idag, och jag tror de blir så att jag åker till Sandviken idag och säger hej bara, men det är inget jag bestämt ännu. Hoppas, jag saknar de ju :) Så vi får se, och dessutom hoppas jag på brillorna idag. Hoppas hoppas, de skulle jag fått i måndag, och tid tog de... -.- Aja, får jag de inte idag så går jag in där och frågar ändå..
Nu ska jag äta, hade,

Hjärtat, kom till mig :I
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Hjärtat. Även fast att vi inte står varandra så nära som vi en gång gjort, så finns jag för dig när du helst behöver någon. Natt som dag, jag ställer upp för dig!

2008-09-15 @ 09:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0