Fronda

Hej och välkommen hem alldesammans, hoppas er dag vart lika seg och tråkig som min, för då skulle ju inte jag känna mig så ensam! Nej då, min dag har vart underbar, klart den är de då jag vart med lilla emma och lilla linda och alla andra i klassen min :) Träffade Sarah när jag satt vid bussen, helt otrolig sötunge :)

Jenny får problem att bli mina, nu har vi löst allt va? Vill inget mer om de här höra nu! Jag hoppas du förstår det, och om du gör de, så lovar jag att förstå dig med Jenny! Men däremot finns de en annan jag skulle vilja byta några små ord med, men de får vi allt ta senare!

Ser att ni börjar läsa min blogg lite mer flitigt nu! Jippie, hej o hå!
 Hör av mej ikväll, bra va?:)

@Hanna Skogsberg
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

här har du lite bra musik

-Sortedinalbums_newalbum" rel="nofollow">http://thepiratebay.org/torrent/4211028/Nomy-Sortedinalbums_newalbum

2008-09-18 @ 17:28:00
Postat av: Hanna

kan dock ej lägga in direkt från torrent

2008-09-18 @ 17:39:24
URL: http://fronda.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok säk på nomy torrent på google då

2008-09-18 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0