Fronda

God morgon, dagen igår vart helt packad tro mig. fanns ingen tid alls till att skriva!
 Elins blogg är nu fixat, eller halt i allafall! Ni får kila in sen får ni se!
Jag tror ärligt att jag inte kommer att klara matteprovet idag, bläddrade igenom matteboken igår och kände att jag kan inte ett skit av det som står i den, helt hopplöst tamefan! Aja, funderingarna finns på att skriva IG med vilje för att sedan få göra omprov, men jag vet inte. Eller så gör jag så gott jag kan och får ig ändå ;)

ska snart trycka i mig frukost och klä på mig, sen blir det skola för min del, blääää!
 Vi ses ikväll ellerhur? ;)

@Titta så gammal bild ;)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0