Fronda

Grattis Evelina ska jag börja med, hela 17år nu gumman min :)<3 Din dag idag! Grattis,

Igår blev en lugn och stillsam dag, dock fredag, vilket innebär sent slut på dagen och mycket tråkigheter på lektionerna! Hälsade i alla fall på i Sandviken, vilket jag lovat att göra och jag tror i alla fall att de vart glada att se mig :) massa kramar och massa snack! helt otroligt! Kommer sakna Sara dock, nu när hon ska jobba borta, men jag förstår henne! Vi ses till jul, det kan du lita på ;)

Fick reda på psykologin igår att vi ska göra ett eget arbete, om ungdomar, eftersom vi råkar vara det själva för tillfället, jag valde ungdomar och kriminalitet. Linda valde ungdomar och droger, för att underlätta sitt val så var ju Linda tvungen att testa lite hur det fungerade, sagt som gjort;


  @Observera att detta är alvedon!

Såg vårt käraste skolfoto igår, jag ska fan anmäla snubben som var hit, hur kunde han ta det kort som jag cpade mig på? Nu blir jag lei! Jag skojade nämligen till mig på det sista kortet, någon ful min, nu är det taget! Jippi, kolla in när skolkatalogen kommer får ni se, hur "kul" som helst! -.-'
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack pumpan <3

2008-09-27 @ 10:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0