Fronda

Jag lever, jag lever! Men det är knappt, otrolig oro spred sig i kroppen precis sådär innan man tog stegen innanför dörren. När Linda sagt lycka till önskade jag mig ett nytt liv, uscha. Jag vet att jag inte borde brusa upp för ett vanligt utvecklingssamtal, men. Jag har mina anledningar! Allt gick bra, och visst är jag nog allt tillbaka här igen.

Kikar runt på bilddagboken nu, helt bra faktiskt, bara det att jag inte riktigt har orken att kommentera allas bilder, är faktiskt dålig på sånt över huvud taget! Bilderna är hur fina och bra som helst, det räcker för mig!
    Imorgon börjar jag 11.20, visst hur skönt som helst, men jag kan inte ta mig till stan mer än med 07.30-bussen, det uppfattar jag verkligen som jobbigt. Antingen cyklar jag till niobussen och drar på stan till vi börjar, eller så åker jag tidigt och kikar in i Sandviken, ja jag vet inte. Älskling, du får bestämma åt mig!

Tro det eller ej, men jag har vart på en affär utan att handla! STOLT ickehandlare!
Idol, mys med hjärta, sen god natt för mig,
Ses imorgon, right?
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0