Fronda

Tjenare, är ni här eller?
 Tro väl jag det!

Hart vart lugnt de här dagarna, Hudik för min och babys del. Igår drog vi in till arbetsfömedlingen i Hudik, jobbigt eftersom jag inte riktigt är så tajt på att vänta. Men men, där satt vi först en kvart tillsammans och väntade, sen fick jag vänta i 45 min, alldeles själv. Yes, man mår ju bättre av att tycka synd om sig själv, ellerhur?!
Drog i allafall efter det till babys farmor som då låg på sjukan. baby fick lite pengar så vi drog och käkade på donken, efter det tog vi en glass på Skutan, fyfan va nyttigt! (h) 
Inte nog med det, 

Jag: Älskling, kan jag få ditt rosa tuggumi?
Älskling: Hur gamla är vi hjärta?!

Men det var ju så fint ju :´)

 Bussen idag givk sönder då jag och Linda åkte till maxi för att fråga om APU, så jävla smart att busschauffören att köra in i en traktor, man bara hörde kraschen, så var rutan sönder! Grattis, du har just vunnit en blå bil i valfri färg!

Hör av mej snart igen, lite på mig ni!
Eller, förresten, gör inte det, jag har ju utveckligssamtal snart! Vet aldrig om jag dyker upp igen,
Bye
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

you are funny

2008-09-25 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0