Fronda

God morgon allsesammans. Vaknade precis av ett SMS av Jenny, det är bråk med David nu igen, men jag tror de kommer att bli bra snart igen. Allt ordnar sig, det vet ni båda, eller hur?

Någons hund tar sig tiden att stå och skälla just nu utanför, jag menar det, klockan är kvart i 8, hur orkar man? Och.. Vem är det som har sin hund ute nu? Jag ska inte klaga, mina hundar de håller inte tyst en minut då är ute, men klockan 8? Jag tror inte direkt att jag är ensam om att sova nu?!

Kanske är det dags att pallra sig tillfrukostbordet för min del, orkar i vilket fall inte skriva mer för stunden!
   Hade finast,

Hjärta, kom hit snart
,
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0