Fronda

God morgon,
 känner att det blev en liten risig uppdatering på bloggen igår, så jag ska försöka skärpa till mig idag! Tröttheten tog över, och precis som sagt så somnade jag sådär mitt på dan, typ efter frukost någon gång.
 Fixade klart hos hundarna igår med, mycket större och bättre gård åt dom! :)

Idag blir det skola, jippie, inte sådär jättekul, men vafan, det fungerar! Restaurangkonditorn och sen lite annat smått men mindre gott. Yes, ska kila iväg,
Bläddra gärna genom låttlistan, dags att uppdatera den lite snart!

Hörs lite senare då ;) ellerhur? ;)
@Personlighetstest,

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: JHHHHY

VAKNA BÖRJA SKRIV UNGE

2008-09-22 @ 21:03:53
Postat av: elin

har du börjat finula nå med min header? ingen brådska, bara undra om du börjat? :D see you!

2008-09-22 @ 21:34:09
URL: http://elinohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0