Fronda

Godmorgon, idag blir en allmänt lugn och rogivande dag :) 
 Mina kära bror Olle kommer hit och det gör även så hans sambo och deras dotter. Jättetrevligt att ha dem här. För övrigt fick jag stor lust att åka till Norge för tillfället. Fick nämligen ett SMS av Evelina som är där just nu, hon skrev att hon sett en karelarvalp, något som jag inte gjort på 100 år :( Men jag fick i alla fall den känslan av att Norge vore hur bra som helst just nu!

Nu ska jag se på när älsklingen spelar lite Wii, han köpte nämligen med sig två spel igår, så de blir mysdag framför wii idag känns det som. 
 
 Frukosttajm!
 Tjing,

@Karelarvalp, hur söt som helst!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0