Fronda

Skolan idag blev som den blev. Vart bra ändå, vi drog ner på stan en snabbis, käkade på donken, vilket gör att jag är skyldig Linda pengar nu, så mycket som 12 + någonting, aja, hon får 30 sen, på torsdag när min lön kommer traskande in på kontot. är även skyldig mamma 500 och sen ska jag köpa träningskort med Emma och Linda, vilket kostar 550 tror jag, men de kommer ordna sig.
Hittade förresten en mössa på seafun som jag tyckte väldigt mycket om, vilket inte alla ville hålla med om..-.-' . Vilket fall går den på 300, och sen finns det en sjal till den som kosta 300 något med. Jag överväger saken på att köpa de eller skor där, för skor vet jag att jag behöver så.. Men men, nu ska jag inte missbruka pengar inte! Mycket man vill ha men lite man får.

Linda hade en jättefin tröja på sig idag! Var verkligen hur fin som helst! :)
@Linda, (fast hon ville inte vara med:()
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0