Fronda Luriga skurkar

Yes, i fredags då som sagt, var med Evelina och gosade runt på stan, tills att vi gick hem till Linnea och hälsade på henne, hon har nämligen flyttat med Andreas till stan, och tro mig, de hade riggat ihop en riktigt snygg lägenhet ;) Spelade lite rock band och pratade för de mesta :) 
 Ska förresten köpa rock band, eller ja. Inte rock band, utan gh4, world tour :D Gissa om jag längtar tills de kommer ut eller? ;) de ska bli skoj baby, ellerhur? <3

Yes, i lördags så ringde Evelina och VÄCKTE mig, mm, inte alls bra de där, haha jo då :) Men hon ville att jag och Jägge skulle med hon och fredrik och käka och sen på bio, sagt och gjort, vi åkte in med 3bussen, käkade på Churts Street, jättegott. Jag åt Entrecotte med jlyftpotatis bea och majskolv :D Evelina med, Fredrik typ lika men Jögge åt revbensspäjj och masssa annat gott :D Men men, då blev jag lite fattigare nu då, hela de besöket gick på 1200, (1300), sen så va vi och kollade på lite bilar på crusingen och drog sen til bion :D get smart tror jag filmen hette, skiiiiita bra för den delen! Rekomenderas.
 Btw, glöm inte Patrik 1,5 snart! Den ska vi se xD :D

Yes, men nu ska jag till skolan, typ, hade <3

Kommer sakna att du flyttar dit nu Evelina, men är de så, så är de :)
 Jag älskar dej <3

Älskar dej SötisJögge <3 :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0