Fronda

God kväll kanske det heter om det är kväll och den är god? Eller vad vet jag?
Har just kikat in idol med allt vad det innebär, Alice var bra, men inte lika bra som jag trott idag :( :) Anna däremot, jag älskar henne fortfarande, så väldigt bra hon sjunger. Jag skulle ärligt kunna beta på att hon tar hem hela shitet.

Värsta mjuka händer jag har nu! Köpte grejer från Mary Kay förut, eller av Sofie rättare sagt! Hur bra som helst, betalade typ 550:- för det setet! Jag lovar att det är hur bra som helst. Går även att ha på fötter då de är torra eller känsliga. Jag är inte den första som säger det! Mamma som har STORA problem med fötterna är frälst i den här produkten. Jag rekomenderar denna varmt!:


@ Mary Kay, Satin hands.

På fredag följer jag med Linda när hon ska pierca sig! Nervös hon är då ;) Det kommer gå bra flicka lilla :)
 Evelina lilla, jag saknar dej nu :(

Jag saknar mitt hjärta, snart ska jag ringa och terrorisera dig på telefonen, massor av mys i helgen hjärtat mitt :) <3
                   Jag älskar dej, solstråle min.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0