Fronda

Godmorgon godmorgon, alldeles för vacker dag ute idag! Jag ska inte klaga, även om det är sol :)
 Idag ska mamma göra smörgåstårta, gottigt hoppas jag. Brukar inte alls tycka om smörgåstårta, men man kan alltid äta upp tomaterna och det som är på ;).
 Tror även att det blir bio idag, bara ett kanske. Jag vill se step brothers, men de är inte riktigt min kille och jag överens om. Har ni sett någon bra film som går på bio nyligen? HJÄLP!

Något som är säkert är att vi ska till mormors grav, hon fyller år imorgon, grattis i förskott mormor! Vila i frid, vi saknar dg här hemma, världens bästa mormor.


Smörgåstårta,
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0