Fronda

God morgon:)
 Sitter just här och blåser typ håret! Har nyss stigit ut ur duschen, vilket var huuuur skönt som helst :)  Så just precis nu är håret alldeles varmt och skönt, precis som man alltid önskat att det vore :) Ska till bussen om en halvtimme, och på den tiden ska jahg hinna äta, klä mig, borsta tänderna och packa saker.
 Ni hörde rätt, jag ska packa! Åker till hjärtat idag :) Stannar tills imorgon och det för att jag ska komma till skolan i lagom tid tills vi börjar på fredag! Så kan hända att jag skriver en gång till idag! Men jag är tillbaka imorgon ;) De kan ni skriva upp!

Nu måste jag kila vidare,
 Tack underbara mäniskor för att ni finns :) <3

BTW, ny utdate på ipoden ;)
Kommer mer sen!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0